משלוחים עד הבית באזור גוש דן והסביבה באותו היום

שירותי מעבדה מהירים במקום

תיקון אפל ווטש

רינג מובייל הינה מעבדה וחנות סלולר בתל אביב, בין היחידות, המבצעת תיקונים מקצועיים לשעוני אפל ווטש, אנו מעניקים שירות תיקונים לכל דגמי השעונים של חברת אפל. בחרו את הדגם שלכם ואנו נפתור עבורכם כל בעיה!

הרכיבים שלנו הם 100% מקוריים ועוברים בדיקת איכות ע"י מומחים. בנוסף, ברינג מובייל מעבדת סלולר  יש את הצוות המקצועי והמיומן ביותר אשר יחזירו את השעון אפל וטש שלכם לפעולה מלאה ובהקדם האפשרי.

אחריות על התיקון

אחריות רכיבים שהוחלפו
(תלויים ברכיב עצמו ועל זה תקבלו הודעה לפני ביצוע התיקון.)
אחריות 3 חודשים על התיקון שנעשה, לא כולל נזק לקוח או נזקי מים / קורוזיה.

זמני התיקון

ברוב המקרים התיקון מתבצע במהירות בזמן שבין במקום ועד ל 48 שעות, מלבד תקלות מורכבות יותר



שאלות נפוצות על תיקון שעון אפל

רינג מובייל הינה מעבדת סלולר בתל אביב המבצעת תיקון שעוני אפל Apple Watch לכל סוגי הדגמים. מעבדת התיקונים שלנו מספקת תיקון מקצועי ויסודי. במעבדה קיים את הציוד המשוכלל ביותר העוזר לנו לבצע את התיקון בצורה מהירה ויסודית.

הרכיבים שלנו הם 100% מקוריים ועוברים בדיקת איכות ע"י מומחים. בנוסף, ברינג מובייל מעבדת סלולר בתל אביב יש את הצוות המקצועי והמיומן ביותר אשר יחזירו את שעוני האפל שלכם לפעולה מלאה ובהקדם האפשרי.

רינג מובייל מטפלת בכל דגמי שעוני אפל

רינג מובייל מתמחה בתיקון כל דגמי שעוני אייפון ביניהם: תיקון שעוני אפל מכל הסדרות עם מסכי 38MM ו 42MM.

אחריות 3 חודשים על התיקון שנעשה, לא כולל נזק לקוח או נזקי מים / קורוזיה.

בעיות נפוצות בשעון אפל ווטש שצריכות תיקון

  • החלפה ותיקון מסך:
    אחד משירותי התיקון הנפוצים ביותר של אפל ווטש הוא החלפת מסך. חבטות או נפילות עלולות לגרום למסך סדוק או מנופץ, מה שפוגע בפונקציונליות של השעון אפל. לנו ברינג מובייל יש את הכישורים והציוד המיוחדים הדרושים להחלפת מסכים פגומים בחלקי אפל מקוריים. אנו מסירים בזהירות את המסך השבור ומתקינים אחד חדש, מבטיחים התאמה חלקה ומשחזרים את התצוגה המדהימה של שעון Apple Watch.
  • החלפת סוללה:
    עם הזמן, חיי הסוללה של אפל ווטש עשויים להתחיל להצטמצם, ולדרוש טעינה תכופה יותר. טכנאי תיקון של אפל ווטש יכול להחליף את הסוללה השחוקה בסוללה חדשה, ולשחזר את אורך החיים והביצועים שלה. אצלנו ברינג מובייל יש סוללות חלופיות איכותיות העומדות בסטנדרטים של אפל, מה שמבטיח שימוש אופטימלי וממזער את הצורך בטעינה מתמדת. עם סוללה חדשה מותקנת, אפשר ליהנות משימוש ממושך בשעון אפל מבלי לדאוג שיגמר הבטריה.
  • שיקום נזקי מים:
    שעוני אפל ווטש מתוכננים להיות עמידים במים, אך עדיין עלולות לקרות תאונות. אם השעון אפל ווטש בא במגע עם מים או כל נוזל אחר, חיוני לפנות לסיוע מקצועי באופן מיידי. ברינג מובייל אנחנו מומחים לתיקון Apple Watch ומצוידים בכלים לשיקום נזקי מים, פירוק זהיר של המכשיר וייבוש כל הרכיבים. אנו יכולים לתקן כל נזק שנגרם על ידי לחות, ולהבטיח שהשעון אפל ווטש פועל כראוי.
  • מיטוב תוכנה:
    בנוסף לתיקוני חומרה של השעון אפל, אנו מטפלים גם בבעיות הקשורות לתוכנה. אם האפל ווטש  חווה ביצועים איטיים או תקלות בתוכנה, אנו ברינג מובייל יכולים לאבחן ולפתור את הבעיה. אנו מיומנים בשיפור מערכת ההפעלה של אפל עבור Apple Watch, על ידי זיהוי וביטול התנגשויות תוכנה, הסרת אפליקציות מיותרות וניקוי מטמון. 

התחברות