משלוחים עד הבית באזור גוש דן והסביבה באותו היום

שירותי מעבדה מהירים במקום

החלפת שקע טעינה

רינג מובייל הינה מעבדה וחנות סלולר בתל אביב המבצעת תיקון והחלפת שקע טעינה לכל סוגי המכשירים. מעבדת התיקונים שלנו מספקת תיקון מקצועי ויסודי. במעבדה קיים את הציוד המשוכלל ביותר העוזר לנו לבצע את התיקון בצורה מהירה ויסודית.

הרכיבים שלנו הם 100% מקוריים ועוברים בדיקת איכות ע"י מומחים. בנוסף, ברינג מובייל מעבדת סלולר יש את הצוות המקצועי והמיומן ביותר אשר יחזירו את שקע הטעינה שלכם לפעולה מלאה ובהקדם האפשרי.

אחריות על התיקון

אחריות רכיבים שהוחלפו
(תלויים ברכיב עצמו ועל זה תקבלו הודעה לפני ביצוע התיקון.)
אחריות 3 חודשים על התיקון שנעשה, לא כולל נזק לקוח או נזקי מים / קורוזיה.

זמני התיקון

ברוב המקרים התיקון מתבצע במהירות בזמן שבין במקום ועד ל 48 שעות, מלבד תקלות מורכבות יותר



אחריות על רכיבים שהוחלפו תלויים ברכיב עצמו ועל זה תקבלו הודעה לפני ביצוע התיקון.

אחריות 3 חודשים על התיקון שנעשה, לא כולל נזק לקוח או נזקי מים / קורוזיה.

ברוב המקרים התיקון מתבצע במהירות בזמן שבין במקום ועד ל 48 שעות, מלבד תקלות מורכבות יותר.

במעבדה רינג מובייל יש אנשי צוות מקצועים המבצעים תיקון במגוון שקעי טעינה ברמה המקצועית ביותר. לא משנה איזה דגם של מכשיר יש ברשותכם, אצלנו תוכלו לקבל את המענה לכל התקלה שיש בו.

שאלות נפוצות על תיקון והחלפת שקע טעינה

מהו שקע טעינה, ולמה ייתכן שיהיה צורך להחליף אותו?

שקע טעינה, המכונה גם שקע חשמל או יציאת DC-in, הוא הרכיב של התקן המאפשר למטען או לכבל החשמל להתחבר ולהעניק חשמל למכשיר. עם הזמן, שקע הטעינה עלול להיות פגום, רופף או בלוי עקב שימוש קבוע, טיפול לא נכון ועוד. כאשר שקע הטעינה פגום או לא מצליח ליצור חיבור תקין, זה יכול לגרום לבעיות טעינה וחוסר יכולת לטעון את המכשיר לחשמל.

כיצד אוכל לקבוע את שקע הטעינה החלופי הנכון עבור המכשיר שלי?

כדי להבטיח שיש את שקע הטעינה החלופי הנכון, חשוב להתאים אותו ליצרן ולדגם הספציפיים של המכשיר. עיצוב שקע הטעינה עשוי להשתנות בהתאם ליצרן ולדגם המכשיר. אפשר לעיין במדריך השירות של המכשיר, לחפש באינטרנט חלקי חילוף תואמים, או לפנות אלינו ברינג מובייל ונחליף לך את שקע הטעינה בצורה הטובה ביותר.

אילו כלים נדרשים כדי להחליף שקע טעינה?

הכלים הנדרשים עשויים להשתנות בהתאם למכשיר ולעיצובו, אך חלק מהכלים הנפוצים כוללים מברגים מדויקים, פלסטיק לפתיחת מארז המכשיר, מלחם וכלים נלווים. אם שקע הטעינה מולחם ללוח המעגל. חיוני להצטייד בכלים המתאימים ובמרחב עבודה מתאים כדי להבטיח תהליך החלפה בטוח ומוצלח.

כיצד אפשר להחליף בבטחה שקע טעינה?

לפני התחלת תיקון כלשהו, ​​יש לוודא שהמכשיר כבוי ומנתק מכל מקור מתח. יש לנקוט באמצעי זהירות כדי להגן מפני התחשמלות ועל המכשיר מפני נזק. לעקוב שלב אחר שלב אחר מדריכים הספציפיים לדגם המכשיר או לבוא אלינו לחנות ואנו נבצע את ההחלפת שקע טעינה על הצד הטוב ביותר. 

האם יש לנקוט באמצעי זהירות בעת החלפת שקע טעינה?

בוודאי, יש כמה אמצעי זהירות שיש לקחת בחשבון. ראשית, לוודא שיש סביבת עבודה נקייה ומוארת לעבודה על המכשיר. להשתמש במחצלת אנטי סטטית או במטלית נקייה כדי להניח על זה את המכשיר במהלך התיקון כדי למנוע נזק לחשמל סטטי. יש להיזהר בעת טיפול ברכיבים ומחברים עדינים כדי למנוע נזק מקרי. כמובן שמומלץ להביא את המכשיר לתיקון אצל מומחים כדי למנוע נזק ללוח המעגל או לרכיבים שמסביב.

רינג מובייל הינה מעבדת תיקונים בתל אביב, המתמחה בתיקון והחלפת שקע טעינה. עם מחויבות בלתי מעורערת למצוינות, הטכנאים המיומנים שלנו הם בעלי שפע של מומחיות וידע המותאמים במיוחד למורכבות של החלפת שקע טעינה.

התחברות